Kuidas mehest lahti saada?

Mida küll teha kui üks mees tiirleb ja tiirleb ümber sinu? Tahab suhelda, tahab sinuga olla? Mida teha kui ta tahab rohkem kui sa talle pakkuda suudad või üldse tahad?

Ma olen kasutanud ära kõikvõimalikud vabandused, et pääseda järjekordsest kohtamisest parun von Munchhauseniga. Kord on tulnud aidata inventuuri tööl teha, kord jäi kolleeg haigeks ja pidin ka tema töö tegema. Siis olen pidanud minema ootamatule komandeeringule. Lisaks veel kõikvõimalikud lehma lellepoja sünnipäevad, pulmad ja matused. Mitte küll kõik ühel päeval 😉

Ja mees ei saa IKKA VEEL aru, et ma pole huvitatud temaga uuesti kokku saamisest. No lihtsalt ei saa aru 😦

Siiamaani on ikka normaalsed mehed vihjetest aru saanud. No sellest, et ma eriti huvitatud ei ole ja kaovad ilusasti vaikselt, ilma suurema kärata.

Või pole ta normaalne?

Kui nüüd veidi konkreetse klassiku peale mõelda, siis parun ei olnudki ju normaalne 🙂

Mis teeb mu probleemi veel suuremaks. Kuidas on võimalik ilusasti ja viisakalt mehest lahti saada? …ebanormaalsest mehest?

Foto:
Dale Reince
Flickr.com

Published in: on mai 10, 2008 at 9:37 e.l.  9 kommentaari  

The URI to TrackBack this entry is: https://punapeakroonikad.wordpress.com/2008/05/10/kuidas-mehest-lahti-saada/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 kommentaariLisa kommentaar

  1. > Kuidas on võimalik ilusasti ja viisakalt mehest lahti saada?

    Otse öeldes, et ei soovi kokku saada! Mehed ei saa aru ka ilmselgetest vihjetest. Selline arglik vihjamine on tegelikult hoopis tüütum ja ebameeldivam kui otsene ja ebailus selge sõna.

  2. Mina ütlesin samas olukorras olles, et ei ole huvitatud suhtest ja hoian meestega ‘sõbraliini.’ Suurt draamat ei toimunud.

  3. Mul on üks revolutsiooniline mõte. Ma tean küll, et enamik naisi pole selle peale kunagi mõeldud ja ka meestele tundub vastupidises olukorras kahtlane. Aga siiski. Idee seisneb selles, et tuleb mehele otse öelda kuidas asjad on või ei ole. See mõte on nüüd küll selline likka lehm, et ma ilmselt pean kunagi lähitulevikus selle kohta raamatu kirjutama ja roppukanti raha teenima igasuguste loengute ja asjadega.

    🙂

  4. Tundub, et pean vist tõesti südame rindu võtma ja talle näkku ütlema, et ei armasta teda ega pole tast sisse võetud. Ja et üleüldse minust ei saa ta abikaasat.
    Eks siis kui ta minuga jälle ühendust võtab…

  5. Kui ei saa aru, siis tuleb otse öelda 🙂
    Vahel on otse parem minna, kui jäädagi ringiga kõndima.

  6. […] Kurtsin oma muret ja soovitus oli üks ja sama – ütle otse välja! Sest nagu georg kirjutas: “Mehed ei saa aru ka ilmselgetest vihjetest.” […]

  7. Ütle talle, et sa muutusid tema pärast lesbiliseks kuna ta ahistas sind liiga palju:P

    Kes ütles, et Sa pead viisakas olema? On Sul vaja kõigile meeldida?

    Tegelikult meestele ei toimi vihjed. Pigem inimesel lootus eos kustutada kui tema eest pidevalt kõrvale laveerida.
    Võimalik, et ta arvab: “Ta ei ole öelnud ju ka, et ta ei tule sellepärast, vaid tal on tegemist lihtsalt. Mingi naiste värk raudselt. Muidu ta oleks tulnud, aga no kui on sellised asjatoimetused, siis ei läheks ma ise ka välja parasjagu.”

    (Who am i kidding? Mingid asjatamised ja toimetused ei segaks mind kena naisterahvaga välja minemast:P)

  8. See peaks ju eriti lihtne olema kui tegu “ebanormaalse mehega”.

  9. […] kõiki, kes kommenteerisid seda ja seda hiljutist sissekannet teemal “kuidas mehest lahti saada”. Toetuskirju ja […]


Lisa kommentaar