Lahkuminek supermehest

Telefonivestlus ühel ilusal õhtul:

M: “Õhtust!”

N: “Õhtust.”

M: “Mis teed? Tule minuga välja!”

N: “Ma ei taha sinuga välja tulla.”

M: “No ma võin siis sinu juurde tulla. Joome veini ja hullame.”

N: “Ma ei taha sinuga veini juua.”

M: “Ma võin ju midagi kangemat kaasa tuua – viina või konjakit.”

N: “Ma ei taha sinuga juua.”

M: “Siis võime ju ainult hullata.”

N: “Ma ei taha sinuga hullata… Ja üleüldse ma ei taha enam sinuga suhelda!”

Väike vaikusehetk ja siis …

M: “Kuidas siis nii? Ma olen ju edukas ja rahakas mees. Voodis ka hätta ei jää.”

N: “Sellegipoolest ei taha sinuga enam suhelda.”

M: “Hehee. Sa teed nalja. Ma siis tulen sulle külla, jah?”

N: “Ei tee nalja. Ei taha sind enam näha. Ei taha enam sinuga suhelda.”

M: “Jajaaaaa. Usun ma jah. Naised ronivad nahast tavaliselt välja, et minuga kohtuda. Ja sina ei taha minuga kohtuda? Usun ma jah seda… Et siis tunni aja pärast?”

N: “Ei mingit kohtumist! Ei tunni aja pärast, ei kahe tunni pärast! Mitte kunagi! Kuuled? Mitte K U N A G I!”

M: “Hähhhhhhhhh?”

Piiks-piiks-piiiiiks.

***

Tänan kõiki, kes kommenteerisid seda ja seda hiljutist sissekannet teemal “kuidas mehest lahti saada”. Toetuskirju ja kommentaare tuli kohe parasjagu.

Ja tundub, et vist sain lahti…

Foto:
Leo Régnier
Flickr.com

Published in: on mai 17, 2008 at 9:03 e.l.  6 kommentaari  

The URI to TrackBack this entry is: https://punapeakroonikad.wordpress.com/2008/05/17/lahkuminek-supermehest/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 kommentaariLisa kommentaar

  1. Kui selline mees sind kord juba ära suutis võrgutada, siis paratamatult paneb mõtlema, et kuidas ta seda tegi?

  2. Said lahti ja edasi?
    Ostad poeriilulilt järgmise?
    See tüütab ära siis järgmise….
    Siis leaid printsi, kes muutub 3 aastaga konnaks… sest sina ei viitsinud suhte nimel tööd teha…tema samuti ei viitsinud…
    Satute tagasi suhete poeriiulile ja algab kõik otsast…
    lapsed vaatavad seda pealt ja on õnnetud…
    Karusell surmani????!!??

  3. Plaksutan ja lonksan sinu terviseks! 🙂

  4. Ninataga sa vist ei lugenud punapea eelmisi postitusi, et selline dramaatiline kommentaar tuli.

  5. Miko:
    Kes ütles, et ta mu ära võrgutas? Me veetsime koos ühe mälestusväärse õhtu ja sellest piisas mulle elu lõpuni. Küsimus oli vaid kuidas viisakalt uks ta nina ees kinni lüüa.

    ninataga:
    Võib-olla leidub ilma peal naisi, kes kohe peale ühte kohtumist mingi suvalise mehega, kes neist huvitatud on, abielluvad. Minu jaoks on suhteks vaja rohkem kui meest, kes soovib mu voodi ronida (ja sinna jääda). Ja seda ühte kohtumist ma nüüd suhteks ka ei nimetaks. Ma eelistan ebaõnnestumisele määratud suhte juba varakult lõpetada. Ja just sellepärast, et lapsed ei vaataks pealt ega oleks õnnetud…
    Ostan? Ei ostnud ma tedagi, anti mulle “boonusena” kauba peale 🙂 Ja kes ütleb, et kingitud hobuse suhu ei tohi vaadata? Tohib ikka küll kui see hobune sind elu lõpuni aitama peab.

    Jobu:
    Tänan südamest 🙂

  6. Mõnel mehel on ikka eriti suur ego. Usun, et sinule ongi hea, kui oled taolisest lahti saanud 😀
    Edu!


Lisa kommentaar